woensdag 13 september 2017

Weer aan het werk.

De eerste van de tweede cyclus Palbociclib zit erop. Ik kan wel zeggen dat ik me beter voel dan vorige maand. Wel moe, maar minder intens. Op tijd even gaan  zitten, bepaalde dingen in etappes doen en dan red ik het wel.

Deze week ben ik bij de bedrijfsarts en mijn nieuwe teamleider geweest. Het komt erop neer dat ik alle ruimte krijg om op mijn manier te gaan re-integreren op mijn nieuwe werkplek. Ik zal een paar keer in de week een paar uurtjes kantoorwerk gaan doen. Met de vrijheid om af te kunnen zeggen als het een keer niet gaat. En als dat toch nog te hoog gegrepen is, passen we het schema weer aan.
Toch best een dingetje, om in deze situatie als nieuwe collega ergens te beginnen. Maar hup, die drempel maar over. Meestal als ik ergens tegenop zie, valt het achteraf reuze mee.
Morgen even bellen met de EVV-er om concreet afspraken te maken.

Maandag aanstaande weer bloedprikken, spannend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten