zaterdag 6 januari 2018

Aftellen

Vanavond bij het eten de 19de capsule ingenomen. Nog twee te gaan dus. En poeh wat tel ik de laatste paar altijd af.
Vandaag sloeg de moeheid weer genadeloos toe. Afgelopen woensdag nog een drukke dag gehad, van s'ochtends tot s'avonds bezig geweest en zelfs een half uurtje heerlijk geschaatst! En zeker was ik heel moe na zo'n dag, maar da's logisch met zo'n druk programma. Donderdag en vrijdag nam de moeheid toe en vandaag heb ik nog niet een kwart van dat alles gedaan en ik ben gesloopt. Het hoort erbij maar het is lastig omschakelen, incalculeren wat je kunt doen op een dag. Dat is wel iets waar ik elke kuur tegenaan loop, ook omdat die omschakeling in energie niet altijd op hetzelfde moment komt.
Maar goed, aftellen dus, bijna klaar. En dan twee weken rust. Geen kuur en geen ziekenhuis, heel fijn.

Iets om naar uit te kijken: volgend weekend ben ik een paar dagen weg met een stel lieve meiden en daar heb ik zo'n zin in! Dat wordt grote lol met z'n allen. 

4 opmerkingen:

  1. Dat heb je weer knap doorstaan lieverd. En het worden zeker dolle dagen met die gekke meiden😄het is je van harte gegund meid. Ben trots op m’n dappere dochter 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat fijn Andrea dat die meiden dat doen,( dat zijn echte vriendinnen) heb je zekers verdient, ga er van genieten.

    BeantwoordenVerwijderen